Patrycja Władkowska – wywiad z kobietą biznesu

19 gru 2023 | KOBIETY I ICH BIZNESY | 0 komentarzy

Jej misją jest wzbogacanie życia kobiet, inspirowanie do zmian, podnoszenie pewności siebie. Od 2021 roku tworzy przestrzeń zawodową przy współpracy z marką Mary Kay. Jej cele to dzielenie się możliwościami biznesowymi, budowanie silnego zespołu sprzedażowego oraz wydobywanie na światło dzienne kobiecych walorów. Swoim klientkom zapewnia spójny system pielęgnacyjny, dobór właściwych produktów do pielęgnacji i makijażu oraz wsparcie wizażowe.

Patrycja, jak doszło do tego, że zdecydowałaś się założyć własny biznes ? Co było Twoją motywacją?

W życiu nie ma przypadków. Trafiłam na produkt, który sprawdził się w moim odczuciu w 100%. Wiara w produkt i korzyści, jakie może wnieść w życie innych kobiet, wpłynęły na postrzeganie siebie w nowej zawodowej przestrzeni. Potrzebowałam czegoś świeżego, a wkroczenie na ścieżkę rozwoju osobistego i zrozumienie jak ważna jest zmiana, cel i własnoręczne spełnianie marzeń, pomogły mi ostatecznie wpłynąć na fakt, że jestem tu, gdzie jestem. Znalazłam coś magicznego w wychodzeniu ze swojej strefy komfortu i ten stan przywiódł mnie do podjęcia decyzji o rezygnacji z etatu po 15 latach. Zrozumiałam, że mam potrzebę kreacji własnego życia i choć nie jest to prosta droga, to jest ona moja. Ku własnemu zaskoczeniu odkrywam kolejne pasje, które stają się częścią mojego biznesu i mojej życiowej transformacji.

Jakie umiejętności uważasz za kluczowe dla sukcesu w prowadzeniu własnego biznesu?

Przede wszystkim bardzo ważne jest dla mnie, by pozostać autentyczną w tym, co robię. Bycie sobą i prowadzenie własnego biznesu musi opierać się na spójności. Jeśli lubisz to, co robisz, to jesteś autentyczna. Piszę o tym w kategoriach umiejętności, gdyż często mamy opory, by być autentycznymi, ponieważ boimy się oceny. Trzeba więc przepracować temat. Kolejną kwestią jest komunikacja i otwartość na drugiego człowieka. Wsłuchanie się w jego potrzeby, przygotowanie oferty, która jest odpowiedzią na nie, stworzenie relacji, gdyż według mnie sprzedaż opiera się właśnie na relacji i zaufaniu. Analogicznie jest z warsztatami dla kobiet, które mam wielką radość prowadzić. Ta piękna wymiana energii, która im towarzyszy jest dla mnie bardzo cenna.

Jakie korzyści przynosi Ci bycie aktywną i przedsiębiorczą kobietą?

To, czego doświadczam to zrozumienie, że by sięgać po więcej muszę być w stałym rozwoju. To proces, w którym uczę się siebie, nabieram samoświadomości i staram się kreować swoje życie na własnych zasadach. Bardzo cenna jest dla mnie również możliwość otaczania się osobami, które dążą do realizacji własnych celów. To daje mi motywację i inspiruje do działania.

Czy masz jakieś rady dla innych kobiet, które marzą o prowadzeniu własnego biznesu? Jakie wyzwania powinny przewidzieć i jak się do nich przygotować?

Przede wszystkim każda z nas powinna się doceniać. Pozwala to działać z większą pewnością siebie, podejmować trudne decyzje i stawać do „swojego”. Zawsze pomaga patrzenie na siebie z uważnością i z poziomu serca, bo z niego płynie nasza pasja. To może być cenna wskazówka dla nas i naszego rozwoju. To, co jest bardzo ważne i co musiałam przepracować w swoim sercu i głowie to, by nigdy niepowodzeń nie traktować w kategoriach „porażki”, to one nas kształtują, to dzięki niepowodzeniom doświadczamy, odkrywamy i wyciągamy wnioski. To jest nasza droga i co ważne, nie da się iść na skróty. Więc ta pokora i cierpliwość są na wagę złota.

Jak radzisz sobie ze stresem i presją, które często towarzyszą prowadzeniu własnego biznesu? Jakie techniki radzenia sobie ze stresem stosujesz?

Funkcjonujemy w nie najłatwiejszych czasach, ale każdego dnia staram się przede wszystkim doceniać i być wdzięczną za to, co mam i co do mnie przychodzi. Mam wsparcie w postaci mojej mentorki. Uważam, że trzeba mieć taką osobą, która znalazła się tam, gdzie Ty chcesz dotrzeć, inspiruje i nawiguje jednocześnie. W chwilach stresu staram się mimo wszystko zawsze zrobić dla siebie coś dobrego. Najczęściej słucham wysokowibracyjnej muzyki.

Jaka książka miała największy wpływ na Twoją zawodową drogę i samorozwój?

Mądrych i pomocnych książek jest ogromna ilość, jedną z ostatnich, które przeczytałam jest książka Joe Dispenza „Jak zerwać z nałogiem bycia sobą”. Bardzo przewrotny tytuł i bardzo wartościowa książka, która wspiera w procesie przeprogramowania mózgu, pozbywania się negatywów, dostrzegania pozytywnych aspektów życia i wyzwalania pozytywnych emocji w kontekście realizacji naszych celów.

Jak wykorzystujesz media społecznościowe i nowoczesne narzędzia technologiczne do promocji swojego biznesu i promocji z klientem?

W dzisiejszym świecie obecność w mediach społecznościowych jest niezwykle ważna. Mają one ogromny potencjał i są bardzo perspektywicznym narzędziem pracy. Będąc aktywną w mediach społecznościowych, masz szansę trafić jednorazowo do szerokiego grona odbiorców. Ja bazuję na organicznych zasięgach z wiarą i marzeniem w sercu o zbudowaniu cudownej społeczność fajnych kobiet. Znajdziesz mnie na FB, IG oraz TikTok. Live, Reals, krótkie filmiki, posty – to narzędzia, które wspierają moje social media.

Jak działasz w swoim biznesie ? Co może zyskać osoba, która chce skorzystać ze współpracy z Tobą?

Mam bardzo indywidualne podejście do każdej klientki, jestem odpowiedzią na jej potrzeby. Moja oferta Mary Kay jest zawsze szyta na miarę, a ja po prostu towarzyszę kobiecie w doborze produktów pielęgnacyjnych i produktów do makijażu najlepszych dla niej, tak by czuła się pięknie każdego dnia. Zawsze wychodzę z poziomu wsparcia i stworzenia relacji. Zależy mi właśnie na tym, by kobieta czuła się wyjątkowo i miała poczucie, że dostała odpowiednie narzędzia do tego, by zadbać o siebie jak najlepiej. Moja misja to inspirowanie kobiet do bycia uważną na siebie, dbania o siebie, doceniania siebie. To właśnie między innymi z tym podejściem do drugiej osoby wiążę odkrycie mojej pasji i nowej zawodowej przestrzeni, jaką jest prowadzenie warsztatów dla kobiet z zakresu technik makijażu dziennego oraz biznesowego. Na warsztatach tworzę przyjazną atmosferę wsparcia, zawsze przypominając kobietom o ich pięknej kobiecej energii, o tym, że powinny być dla siebie najważniejsze i stawiać siebie zawsze na pierwszym miejscu.

Dziękuję bardzo.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Patrycji lub nawiązać z nią współpracę, zajrzyj do jej wizytówki tutaj.

O CZERWONEJ SZPILCE

Czerwona Szpilka to firma, która łączy w sobie Kobiecy Klub Biznesowy, Butikową agencję marketingową– Czerwona Szpilka Media, Dział eventowy – Czerwona Szpilka Events.

Misją Czerwonej Szpilki jest wspieranie przedsiębiorczych kobiet w rozwoju osobistym i biznesowym poprzez networking, programy edukacyjne oraz usługi dla biznesu.

 

SZPILKOWY NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z działaniami Czerwonej Szpilki! Zapisując się do newslettera otrzymasz od nas darmowy rozdział e-booka: “Siła networkingu”.

Kategorie

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SZPILKOWY NEWSLETTER

Zapisz się na nasz newsletter i pobierz darmowy rozdział e-booka:

 “Siła networkingu”