REGULAMIN SKLEPU
https://czerwonaszpilka.pl
obowiązujący od 1 sierpnia 2025 r.
Witaj w Sklepie CzerwonaSzpilka.pl!
W tym Regulaminie znajdziesz informacje dotyczące korzystania z serwisu internetowego czerwonaszpilka.pl i zakupów, w tym prawa i obowiązki Sprzedającej i Kupującego. Zapoznaj się uważnie z postanowieniami Regulaminu. Nie obawiaj się, wszystko jest wyjaśnione prostym językiem.
Dziękuję za Twoje zaufanie!
§ 1. KTO JEST WŁAŚCICIELEM SERWISU I SPRZEDAJĄCĄ
Właścicielką serwisu jest Magdalena Szewczuk, prezeska Czerwonej Szpilki, z siedzibą w ul. NA POLANCE nr 16 A, lok. 9, WROCŁAW, kod 51-109, poczta WROCŁAW, kraj POLSKA, tel.: +48 531 761 833, e-mail: kontakt@czerwonaszpilka.pl, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy KRS, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:0001011882, NIP:8952251363, REGON 524147909
§ 2. KONTAKT
Sposoby kontaktu
Aby skontaktować ze Sprzedającą, wybierz jedną z opcji:
- wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@czerwonaszpilka.pl,
- zadzwoń pod numer +48 531 761 833.
Punkt kontaktowy
Jako dostawca usług pośrednich w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych, Sprzedająca wyznaczyła elektroniczny punkt kontaktowy, umożliwiający bezpośredni i szybki kontakt ze mną pod adresem e-mail kontakt@czerwonaszpilka.pl. Ten sam punkt kontaktowy służy do bezpośredniego kontaktu z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych.
§ 3. WYJAŚNIENIE POJĘĆ
Słowa pisane w Regulaminie dużą literą mają poniższe znaczenie:
Akt o usługach cyfrowych – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Dz.U.UE.2022.277.1 z dnia 2022.10.27);
Cena – wartość Produktów, wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą składając Zamówienie, jesteś zobowiązany zapłacić;
Formularz zamówienia – dostępny w Sklepie formularz, za pomocą którego możesz złożyć Zamówienie;
Konto – Usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na umożliwieniu indywidualnego dostępu do dedykowanej podstrony Serwisu, za pomocą wybranej nazwy i hasła, przechowująca dane podane przez Kupującego i historię Zamówień, a także pozwalająca na dostęp do zakupionych Produktów cyfrowych.
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta).
Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 tj. z dnia 2023.08.14);
Koszyk – rozszerzenie Serwisu, zawierające informacje o Produktach wybranych przez Kupującego do Zamówienia oraz Cenie i umożliwiające modyfikację Zamówienia, oraz dodanie kuponu rabatowego;
Newsletter – Usługa świadczona drogą elektroniczną za zgodą osoby fizycznej, polegająca na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, Produktach, w tym informacje handlowe w rozumieniu art. 2 ust. 2) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
Produkt – Towar, Produkt cyfrowy i / lub Usługa, które mogą być przedmiotem Zamówienia i Umowy;
Produkt cyfrowy – Produkt będący treścią cyfrową (dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej) lub usługą cyfrową (usługa pozwalająca Użytkownikowi, będącemu Konsumentem na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Przedsprzedaż – oferowany w Sklepie, dotyczący konkretnego Produktu i ograniczony czasowo sposób zawarcia Umowy przed pierwszym udostępnieniem danego produktu do sprzedaży w Sklepie.
Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem http://www.czerwonaszpilka.pl/ wraz z jej rozszerzeniami i podstronami;
Sprzedająca – podmiot wskazany w § 1 Regulaminu.
Spotkanie networkingowe/ Event – usługa świadczona przez CZERWONĄ SZPLIKĘ na zasadach określonych w opisie szkolenia, wydarzenia.
Sklep – sklep internetowy dostępny w Serwisie pod adresem http://www.czerwonaszpilka.pl/sklep, przez który możesz złożyć Zamówienie;
Regulamin – ten regulamin sprzedaży z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną;
Towar – Produkt będący rzeczą ruchomą, który może być przedmiotem Zamówienia i Umowy, w tym Towar na zamówienie;
Towar na zamówienie – Towar nieprefabrykowany, wykonywany na indywidualne zamówienie, wg Twojej specyfikacji i wytycznych lub dla zaspokojenia Twoich indywidualnych potrzeb lub personalizowany;
Treści – informacje przekazywane lub przechowywane na żądanie użytkownika w Serwisie, w tym w postaci słownej, graficznej lub innej;
Treści niedozwolone – Treści niezgodne z prawem Unii Europejskiej lub jakiegokolwiek państwa członkowskiego (zgodnie z definicją aktu o usługach cyfrowych) oraz Treści niezgodne z Regulaminem;
Ty / Użytkownik / Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca w jakikolwiek sposób z Serwisu lub Sklepu, w tym składająca Zamówienie i zawierająca Umowę;
Umowa – To umowa zawierana pomiędzy CZERWONĄ SZPILKĄ a Klientem za pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail CS i opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta, w ramach której CS zobowiązuje się do przeprowadzenia Szkolenia, zorganizowana wydarzenia, udostępnienia Treści lub udostępnienia Usługi Cyfrowej lub do wydania Produktu fizycznego , a Klient do zapłaty Ceny;
Umowa zawarta na odległość – Umowa zawarta bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość (w tym przez Internet);
Usługa – Produkt niebędący Towarem ani Produktem cyfrowym;
Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03), w tym m.in. Formularz kontaktowy, Formularz zamówienia, Konto, koszyk, newsletter, umożliwienie złożenia Zamówienia, dokonania płatności, zawarcia Umowy;
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759 tj. z dnia 2023.12.22);
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego o chęci zawarcia ze Umowy ze Sprzedającą.
§ 4. INFORMACJE OGÓLNE
Jakie Produkty możesz zamówić w Sklepie
- Towary: książki
- Produkty cyfrowe: e-booki, kursy on-line
- Usługi: mentoring, wydarzenia networkingowe
(łącznie: Produkty).
Obowiązywanie Regulaminu
Ten Regulamin dotyczy Umów zawieranych na odległość poprzez Serwis w sposób w nim opisany.
Ceny
Ceny Produktów są cenami końcowymi, podanymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Informacje o Produktach
Wszystkie ważne informacje o Produktach, takie jak ich cechy i Cena, znajdziesz w opisie Produktu w Sklepie. Informacje o Produktach nie są ofertą, lecz zaproszeniem do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Zmiany w Cenach i Produktach
Sprzedająca może zmieniać Ceny, wycofywać Produkty ze Sklepu, dodawać nowe lub czasowo oferować Produkty nieodpłatnie wszystkim lub wybranym Użytkownikom. Nie wpływa to na wcześniej złożone Zamówienia i zawarte Umowy.
Opinie
W Serwisie, Sklepie i na prowadzonych przez Sprzedającą kontach w mediach społecznościowych możesz przeczytać opinie o Produktach. Sprzedająca zapewnia prawdziwość opinii przez publikowanie jedynie opinii od osób, które faktycznie korzystały z Produktów. Więcej informacji o opiniach znajdziesz w Regulaminie opinii.
Faktury
Do każdego Zamówienia Sprzedająca wystawia fakturę w wersji elektronicznej (imienną lub na firmę) i wysyła maksymalnie do 15. dnia kolejnego miesiąca po miesiącu dostawy Produktu / wykonania Usługi / zgłoszenia żądania. Złożenie Zamówienia oznacza zgodę na wysłanie dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Kupującego podany w Zamówieniu.
Odpowiedzialność
Sprzedająca dostarcza Produkty i Usługi wykonane z najwyższą starannością. Produkty są oparte na praktyce i doświadczeniu Sprzedającej i ewentualnie osób trzecich (wówczas Sprzedająca posiada odpowiednie prawa do dysponowania nimi). Sprzedająca nie może jednak zagwarantować konkretnych rezultatów, ponieważ mogą one zależeć również od czynników, na które Sprzedająca nie ma wpływu. Produkty, w tym Usługi, mogą być realizowane przez wybrane starannie przez Sprzedającą osoby trzecie lub przy ich wsparciu.
Interpretacja Regulaminu
Regulamin powinien być interpretowany w powiązaniu z zawartością Serwisu, Polityką prywatności i cookies.
Niedozwolone działania
Kupujący jest zobowiązany korzystać z Serwisu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu, polityką prywatności i polityką cookies, a także obowiązującymi przepisami prawa. Kupujący nie może podejmować działań mających na celu zakłócenie pracy lub prawidłowego funkcjonowania Serwisu, w tym w szczególności:
- uzyskanie bezprawnego dostępu do treści lub danych nieprzeznaczonych dla Kupującego;
- rozpowszechnianie spamu lub innej niezamówionej informacji handlowej;
- dostarczanie do lub za pomocą Serwisu niezgodnych z prawem treści;
- podawanie fikcyjnych lub cudzych danych osobowych;
- masowa aktywacja kont, w celu uzyskania korzyści;
- prowadzenie jakichkolwiek działań mogących utrudniać lub destabilizować działanie Serwisu;
- podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa i interesy moje, innych użytkowników lub osób trzecich.
§ 5. TOWARY
Jakie Towary możesz zamówić
Kupujący może zamówić Towary ze standardowej oferty.
- Termin realizacji
Sprzedająca wysyła Towary w terminie 5 dni roboczych od zawarcia Umowy, chyba że przed zawarciem Umowy wyraźnie wskazano inaczej. Wydłużony termin wysyłki może dotyczyć zwłaszcza Towarów na zamówienie.
Zamówienie kilku Towarów
W przypadku złożenia Zamówienia obejmującego Towary z różnym terminem realizacji, wiążący jest najdłuższy z terminów wskazanych dla poszczególnych Towarów, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
§ 6. DOSTAWA TOWARÓW
Metody i terminy dostawy
Kupujący może wybrać następujące metody dostawy Towarów:
- Inpost kurier
- Inpost paczkomat
- Odbiór osobisty
Dokąd wysyłam
Sprzedająca oferuje dostawę na terenie Polski. W sprawie wysyłki zagranicznej Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającą korzystając z danych kontaktowych wskazanych na wstępie, w celu ustalenia szczegółów.
Kto płaci za dostawę
Koszt dostawy Towaru ponosi Kupujący, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
Co, jeśli nie odbierzesz przesyłki
W przypadku nieodebrania / odmowy odebrania Towaru, wysłanego na wskazane przez Kupującego dane, Kupujący może zostać zobowiązany do naprawienia wynikłej stąd szkody.
Co, jeśli Towar jest uszkodzony
Jeśli odbierając przesyłkę Kupujący zauważy, że jest naruszona, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera i – w razie potrzeby – spisać protokół szkody. Nie jest to jednak warunkiem skorzystania przez Konsumenta z uprawnień z Ustawy o prawach konsumenta. Uszkodzenie Towaru zgłoś korzystając z danych kontaktowych wskazanych na wstępie.
§ 7. PRODUKTY CYFROWE
Jak otrzymasz Produkt cyfrowy
Po złożeniu Zamówienia na Produkt cyfrowy, Kupujący otrzyma link lub dostęp do Produktu cyfrowego na podany w Zamówieniu adres e-mail. Jeśli Kupujący ma Konto w Serwisie otrzyma dostęp do Produktu cyfrowego po zalogowaniu do Konta.
Kiedy otrzymasz Produkt cyfrowy
Kupujący otrzyma produkt cyfrowy niezwłocznie, w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia Umowy, chyba że podczas składania Zamówienia poinformowano o innym terminie, który jest wiążący. Produkt cyfrowy jest dostarczony, gdy Kupujący ma dostęp do niego lub możesz go pobrać.
Jeśli Kupujący nie otrzyma Produktu cyfrowego we wskazanym terminie, powinien poinformować o tym Sprzedającą. Jeśli mimo tego Kupujący nadal nie otrzyma Produktu cyfrowego niezwłocznie lub w uzgodnionym ze Sprzedającą terminie, może odstąpić od Umowy. Kupujący może jednak odstąpić od Umowy od razu, jeśli przed zawarciem Umowy poinformował Sprzedającą, że termin dostarczenia ma dla niego istotne znaczenie.
Jak długo możesz korzystać z Produktu cyfrowego
Produkt cyfrowy może być dostępny przez ograniczony lub nieograniczony czas (czas licencji). Jeśli dany Produkt cyfrowy jest dostępny przez czas ograniczony, Sprzedająca poinformuje o tym Kupującego przed złożeniem Zamówienia w opisie Produktu.
Zmiany w Produkcie cyfrowym
Sprzedająca może dokonywać zmian w Produkcie cyfrowym, koniecznych do zachowania jego zgodności z Umową oraz – w przypadku Produktu cyfrowego, który nie jest dostarczany jednorazowo – zmian z uzasadnionych powodów, takich jak naprawa ewentualnych błędów, ulepszenie, dostosowanie do potrzeb Użytkowników. Zmiany nie powodują żadnych kosztów po Twojej stronie. O dotyczących Cię zmianach poinformuję Cię na adres e-mail wskazany przy zamówieniu. Jeśli zmiany wpłyną negatywnie na dostęp do Produktu cyfrowego lub korzystanie z niego, poinformuję Cię o nich z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem. W takim wypadku możesz wypowiedzieć Umowę w ciągu 30 dni.
- Aktualizacje
Aktualizacja Produktów cyfrowych nie jest konieczna do zachowania ich zgodności z Umową. Standardowo nie zapewniam aktualizacji Produktów cyfrowych. Jeśli dany Produkt cyfrowy obejmuje aktualizacje, Sprzedająca informuje o tym na etapie składania Zamówienia. W takim przypadku wskazana Cena obejmuje aktualizacje przez wskazany okres lub bezterminowo (szczegółowa informacja w opisie Produktu cyfrowego). O aktualizacji Sprzedająca poinformuje Kupującego na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia.
§ 8. USŁUGI
Odstąpienie od Umowy
Do Usług dostępnych w Sklepie zastosowanie mają przepisy art. 38 ust. 1 pkt 1) Ustawy o prawach konsumenta. Kupujący, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia w całości traci prawo do odstąpienia od Umowy, przyjął to do wiadomości i wyraził zgodę na wykonanie Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, traci prawo do odstąpienia od Umowy wykonanej w całości. Odstępując od Umowy, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za wykonaną do chwili odstąpienia część Umowy.
Szczegółowy opis Usług
Szczegóły Usług określone są każdorazowo przez Sprzedającą.
Zmiana terminu Usługi
Sprzedająca zobowiązuje się poinformować Kupującego o wszelkich zmianach terminów wydarzeń lub szkoleń.
Może się zdarzyć tak, że z powodu nieprzewidzianych okoliczności, w tym z powodu siły wyższej, o której mowa poniżej, Usługa nie będzie mogła zostać wykonana w umówionym terminie. Jeśli tak się stanie, Sprzedająca powiadomi o tym Kupującego, wskazując nowy termin.
W przypadku zmiany terminu z przyczyn niezależnych od Sprzedającej, Kupujący może wykorzystać zakupiony bilet w nowym, uzgodnionym terminie tego samego typu wydarzenia.
Zwrot biletów w przypadku zakupienia go w cenie promocyjnej nie jest możliwy. (Z wyjątkiem zwrotu w terminie ustawowym tj. 14 dni od dnia zakupu). Administrator udziela Klientowi 14 dniowej Gwarancji Satysfakcji, nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonywane przez partnerów zewnętrznych.
Czym jest siła wyższa
Siła wyższa to zewnętrzne, niezależne od Sprzedającej i Kupującego zdarzenia losowe, których nie można było przewidzieć, w szczególności: powódź, huragan, pożar, wypadek drogowy, kolejowy lub lotniczy, nagła hospitalizacja / odosobnienie w związku z chorobą zakaźną, wprowadzenie przepisów prawa lub decyzji administracyjnych ograniczające lub wyłączające możliwość wykonania Usługi zgodnie z Umową.
Co, jeśli nie skorzystasz z Usługi
Nieskorzystanie z Usługi w umówionym terminie bez uprzedzenia nie jest równoznaczne z odstąpieniem od Umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Kupującego z Usługi z powodu okoliczności, za które Sprzedająca nie ponosi odpowiedzialności, Sprzedającej przysługuje Cena w odpowiedniej wysokości, jeżeli dokonała wszelkich działań w celu wykonania Umowy.
Przygotowanie do wykonania Usługi
Wykonanie Usługi wymaga przygotowania ze strony Sprzedającej. Na czynności przygotowawcze składają się: rezerwacja miejsca oraz posiłków,merytoryczne przygotowanie się prowadzącej
Wypowiedzenie Umowy
W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Kupującego, Sprzedająca ma prawo do zachowania/otrzymania części Ceny, obejmującej wydatki poniesione w celu wykonania Umowy, wynagrodzenie za wykonane w ramach Umowy czynności, a – w przypadku wypowiedzenia bez ważnego powodu – dochodzić naprawienia szkody.
§ 9. JAK ZAMÓWIĆ
Dostępność
Zamówienia na Produkty dostępne w Sklepie Kupujący może składać 7 dni w tygodniu przez całą dobę, z wyjątkiem czasu na prace serwisowe, o których mowa w Regulaminie.
Wybierz Produkt, metodę dostawy i metodę płatności
Aby złożyć Zamówienie, Kupujący wybiera Produkt i dodaje go do Koszyka. W Koszyku Kupujący może zmieniać ilość, dodawać lub usuwać Produkty, a także wybrać formę dostawy i płatności. Po dokonaniu zmian, należy zaktualizować Koszyk.
Dodaj kupon rabatowy
Jeśli Kupujący posiada kupon rabatowy, może go zrealizować w Koszyku. Po wprowadzeniu kuponu, należy zaktualizować Koszyk.
Podaj swoje dane
Po skompletowaniu Zamówienia, należy przejść do Formularza zamówienia i wypełnić go danymi niezbędnymi do realizacji Zamówienia (imię, nazwisko, kraj, ulica, numer budynku/lokalu, miasto, kod pocztowy, numer telefonu, adres e-mail, opcjonalnie nazwa firmy i numer NIP). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy.
Dodaj uwagi do Zamówienia
Kupujący może zamieścić uwagi do Zamówienia w przeznaczonym do tego polu na etapie Formularza zamówienia.
Złóż oświadczenia
Kupujący składa odpowiednie oświadczenia, które potwierdzają, że zapoznał się z Regulaminem i zasadami przetwarzania danych, akceptuje Regulamin, zgadza się na otrzymanie dowodu zakupu w postaci elektronicznej i – opcjonalnie – zgadza się na wysyłanie informacji handlowych. W przypadku Produktów cyfrowych i Usług, także oświadczenie potwierdzające wolę dostarczenia Produktu cyfrowego / wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, skutkujące utratą prawa do odstąpienia od Umowy (w przypadku Usług – w sytuacji spełnienia świadczenia w całości). Złożenie oświadczenia o akceptacji Regulaminu jest warunkiem zawarcia Umowy.
Potwierdź chęć zawarcia Umowy
Po wypełnieniu Formularza zamówienia należy kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”. Jego kliknięcie potwierdza akceptację Regulaminu i złożenie powyższych oświadczeń oraz złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
Zapłać
Kupujący może opłacić Zamówienie wybierając:
- szybki przelew PayU, blik
- zwykły przelew bankowy na konto bankowe,
- płatność na raty,
W przypadku płatności on-line, Kupujący zostanie przekierowany na stronę operatora płatności.
Po dokonaniu płatności, Kupującemu wyświetli się strona z podsumowaniem Zamówienia.
W przypadku tradycyjnego przelewu bankowego, Kupujący otrzyma dane do przelewu na ekranie i w potwierdzeniu zamówienia e-mail. Kupujący opłaca Zamówienie, logując się do swojego banku.
Dane do przelewu
Bilety na wydarzenia można kupić wpłacając bezpośrednio pieniądze na konto Administratora:
92 1140 2004 0000 3402 8324 1518
Czerwona Szpilka sp. z o.o.
Na Polance 16A/ 9 51-109 Wrocław
Jeśli dokonujesz wpłaty na konto: w tytule przelewu wpisz nazwę i datę wydarzenia, imię, nazwisko oraz swój adres email, wyślij dane do jej wystawienia faktury na adres kontakt@czerwonaszpilka.pl. Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną.
Konto
Kupujący może jednak złożyć Zamówienie bez zakładania Konta jako gość.
§ 10. ZAWARCIE UMOWY
Czego dotyczy Umowa
Umowa obejmuje dostarczenie lub wykonanie Produktu w zamian za zapłatę Ceny.
Warunki zawarcia Umowy
Warunkiem zawarcia Umowy jest złożenie Zamówienia, skuteczne dokonanie płatności za Zamówienie w terminie 3 dni roboczych od jego złożenia i przyjęcie Zamówienia przez Sprzedającą. Płatność uważana jest za dokonaną w chwili jej uznania na moim rachunku bankowym.
Kiedy jest zawarta Umowa
Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zakupu znajdującego się w Serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
Jeśli płatność jest potrzebna po dokonaniu wyboru płatności Klient dokonuje jej na stronie wybranego banku lub portalu płatniczego, zgodnie z właściwym regulaminem tego podmiotu, udostępnionym pod jego domeną. Każda Rejestracja i Zamówienie weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej o zrealizowanej płatności na adres podany przez Klienta.
Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej informującej o przyjęciu Zamówienia oznacza, iż Zamówienie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy.
Anulowanie Zamówienia
W szczególnych sytuacjach Sprzedająca ma prawo nie przyjąć Zamówienia lub anulować je w całości lub w części, o czym poinformuje Kupującego na adres e-mail wskazany w Zamówieniu / przypisany do Konta. W takim wypadku Umowa nie zostaje zawarta. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od wysłania wiadomości o anulowaniu Zamówienia, Sprzedająca zwróci Kupującemu płatność, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
Prawdziwość danych
Korzystając z Serwisu i Sklepu, Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych danych. Kupujący ponosi odpowiedzialność za ewentualne podanie nieprawdziwych danych. Gdy dane w Zamówieniu są nieprawdziwe lub budzą uzasadnione wątpliwości, Sprzedająca poinformuje o tym Kupującego w celu wyjaśnienia. W razie braku odpowiedzi lub potwierdzenia nieprawdziwości danych, Sprzedająca może anulować Zamówienie.
§ 11. ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
Obowiązek dostarczenia Towaru zgodnego z Umową
Sprzedająca jest zobowiązana dostarczyć Kupującemu Towar zgodny z Umową. Jeśli jednak zdarzy się tak, że Towar nie będzie zgodny z Umową, a Kupujący jest Konsumentem, ma on prawo skorzystać z uprawnień opisanych poniżej i w Ustawie o prawach konsumenta. Do pozostałych Kupujących nie stosuje się poniższych postanowień tego paragrafu.
Moja odpowiedzialność
Sprzedająca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia. Jeśli Umowa dotyczy Towaru niepełnowartościowego, a Kupujący wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru, brak tej cechy nie stanowi to podstawy odpowiedzialności Sprzedającej.
Czego możesz żądać
Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Kupujący może żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową przez naprawę lub wymianę.
Jak zgłosić
Zgłoszenia niezgodności z Umową należy dokonać w dowolnej formie, w tym na formularzu reklamacyjnym dostępnym pod regulaminem wysyłając wypełniony formularz na adres e-mail wskazany na wstępie.
Jakie dane podać w zgłoszeniu
W celu sprawnego rozpoznania reklamacji zalecane (ale nie wymagane bezwzględnie) jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego i Zamówieni (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer zamówienia, przedmiot zamówienia), wskazanie niezgodności Towaru z Umową oraz żądania.
Rozpoznanie zgłoszenia
Sprzedająca rozpoznaje zgłoszenie w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuje Kupującego o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie zgłoszenia Kupującego za uzasadnione.
Wybór sposobu doprowadzenia do zgodności z Umową
Jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, wówczas Sprzedająca może wymiennie dokonać wymiany, gdy Kupujący żąda naprawy lub dokonać naprawy, gdy żąda wymiany.
Doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową
Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi o możliwości doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową, Kupujący udostępnia Sprzedającej Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedająca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, ponosząc związane z tym koszty.
Odmowa doprowadzenia do zgodności z Umową
Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedającej, Sprzedająca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
Co po odmowie
W przypadku odmowy doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową, Kupujący może żądać obniżenia Ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Sprzedająca rozpoznaje żądanie Kupującego w sposób wskazany w ust. 6. powyżej.
Kiedy jeszcze możesz żądać obniżenia Ceny lub odstąpić od Umowy
Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy również wtedy, gdy: Sprzedająca nie doprowadziła Towaru do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedająca próbowała doprowadzić Towar do zgodności z umową; brak zgodności z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego żądania naprawy lub wymiany; Sprzedająca poinformowała lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzi Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
Obniżenie Ceny
Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej pozostaje wartość Towaru niezgodnego z Umową do wartości Towaru zgodnego z Umową.
Niemożliwość odstąpienia
Kupujący nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny.
Zwrot Towaru
W razie odstąpienia od Umowy w wyniku niezgodności Towaru z Umową, Kupujący powinien niezwłocznie zwrócić Towar, odpowiednio go zabezpieczając. W takim wypadku koszty zwrotu pokrywa Sprzedająca.
Niezgodność z Umową części Zamówienia
Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie tej samej Umowy, Kupujący może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do Towarów niezgodnych z Umową, chyba że odpowiednie przepisy przewidują inną możliwość.
Zwrot wpłaty
W przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy lub obniżenia Ceny, Sprzedająca zwraca wpłatę lub jej odpowiednią część niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny. Sprzedająca może wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania (w przypadku odstąpienia). Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Zwrot wpłaty nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami.
§ 12. ZGODNOŚĆ PRODUKTU CYFROWEGO Z UMOWĄ
Obowiązek dostarczenia Produktu cyfrowego zgodnego z Umową
Sprzedająca jest zobowiązana dostarczyć Kupującemu Produkt cyfrowy zgodny z Umową. Jeśli jednak zdarzy się tak, że będzie on niezgodny z Umową, a Kupujący jest Konsumentem, wówczas ma on prawo skorzystać z uprawnień opisanych poniżej i w ustawie o Prawach konsumenta. Do pozostałych Kupujących nie stosuje się poniższych postanowień tego paragrafu.
Moja odpowiedzialność za Produkt cyfrowy
Sprzedająca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu cyfrowego, dostarczonego jednorazowo lub w częściach, o ile ujawni się on w ciągu dwóch lat od dostarczenia. Brak zgodności, który ujawnił się przed upływem roku, uznaje się za istniejący w chwili dostarczenia. Kryteria zgodności z umową określa art. 43k. ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta. Odpowiedzialność Sprzedającej może być wyłączona lub ograniczona w sytuacji, gdy przewidują to przepisy tej ustawy.
- Odpowiedzialność za brak zgodności Produktu cyfrowego dostarczanego w sposób ciągły
Sprzedająca odpowiada za brak zgodności z Umową Produktu cyfrowego dostarczanego w sposób ciągły, który wystąpił i ujawnił się w czasie, w którym Produkt cyfrowy miał być dostarczany. Odpowiedzialność ta może być wyłączona lub ograniczona w sytuacjach przewidzianych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta.
Czego możesz żądać
Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z Umową, Kupujący może żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową.
Jak zgłosić niezgodność z Umową
Zgłoszenia niezgodności z Umową Kupujący może dokonać w dowolnej formie, w tym na formularzu, wysyłając wypełniony formularz na adres e-mail wskazany na wstępie. Formularz reklamacyjny jest dostępny pod tym Regulaminem.
Jakie dane podać w zgłoszeniu
W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zalecane (ale nie wymagane bezwzględnie) jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego i Zamówienia (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer Zamówienia, przedmiot Zamówienia), wskazanie niezgodności Produktu Cyfrowego z Umową oraz żądania.
Rozpoznanie zgłoszenia
Sprzedająca rozpoznaje zgłoszenie w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuje o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie żądania za uzasadnione.
Doprowadzenie Produktu cyfrowego do zgodności z Umową
Jeżeli to możliwe, Sprzedająca doprowadza Produkt cyfrowy do zgodności z Umową w terminie do 14 dni od uznania zgłoszenia za uzasadnione. Koszty doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z umową ponosi Sprzedająca.
Odmowa doprowadzenia do zgodności z Umową
Jeżeli doprowadzenie Produktu cyfrowego do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedającej, ma ona prawo odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową.
Co po odmowie
W przypadku odmowy doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy. Sprzedająca rozpoznaje żądanie Kupującego w sposób wskazany w ust. 7. powyżej.
Kiedy jeszcze możesz żądać obniżenia Ceny lub odstąpić od Umowy
Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z Umową, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy również wtedy, gdy: Sprzedająca nie doprowadziła Produktu cyfrowego do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedająca próbowała doprowadzić Produkt cyfrowy do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego żądania doprowadzenia do zgodności z Umową; Sprzedająca poinformowała Kupującego lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzi Produktu cyfrowego do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
Obniżenie Ceny
Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej pozostaje wartość Produktu cyfrowego niezgodnego z Umową do wartości tego Produktu cyfrowego zgodnego z Umową. Jeżeli Produkt cyfrowy jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu Ceny uwzględnia się czas, w którym występowała niezgodność z Umową.
Niemożliwość odstąpienia
Kupujący nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu cyfrowego z Umową jest nieistotny.
Zwrot wpłaty
Po odstąpieniu od Umowy, Sprzedająca zwraca Kupującemu Cenę w części odpowiadającej Produktowi cyfrowemu niezgodnemu z Umową oraz Produktowi cyfrowemu, który nie będzie dostarczony w wyniku odstąpienia od Umowy (jeśli dotyczy). Sprzedająca zwraca Cenę lub jej odpowiednią część niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Zwrot wpłaty nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami.
§ 13. REKLAMACJA USŁUG
Jak zgłosić
Zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego Usług Kupujący może dokonać w dowolnej formie, w tym na formularzu reklamacyjnym, wysyłając wypełniony formularz na adres e-mail Sprzedającej wskazany na wstępie. Formularz reklamacyjny jest dostępny pod tym Regulaminem
Jakie dane podać w zgłoszeniu
W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zalecane (ale nie wymagane bezwzględnie) jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego i Zamówienie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer Zamówienia, przedmiot Zamówienia), wskazanie przedmiotu reklamacji oraz żądania Kupującego (możliwość skorzystania z usługi w innym terminie).
Rozpoznanie zgłoszenia
Sprzedająca rozpoznaje zgłoszenie w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuje Kupującego o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie żądania za uzasadnione.
§ 14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Kto może odstąpić od Umowy
Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość z wyjątkami opisanymi poniżej.
Kiedy nie możesz odstąpić od Umowy
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, gdy Umowa dotyczy:
- Produktów cyfrowych dostarczanych za zapłatę Ceny, jeżeli wyraziłeś zgodę na ich dostarczenie przed upływem terminu na odstąpienie, zostałeś poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od Umowy i otrzymałeś potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość,
- płatnych Usług, jeżeli Usługa została wykonana w pełni, jeżeli przed zawarciem Umowy Kupujący wyraźnie zgodził się na jej wykonanie przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy oraz został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia w całości utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości. W takiej sytuacji Kupujący jest zobowiązany do pokrycia Ceny Usługi w wykonanej części.
Jak odstąpić od Umowy zawartej na odległość
Kupujący może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wystarczy, że poinformuje Sprzedającą o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
Zwrot biletu na wydarzenie
Zwrotu biletu na Wydarzenie można dokonać najpóźniej na 14 dni przed owym Wydarzeniem, zachowując przy tym zasadę z § 14. pkt 3.
Zwrotu Klient może dokonać poprzez przesłanie wiadomości zgłaszającej chęć dokonania zwrotu na adres poczty elektronicznej Administratora.
Zwrot Towaru
W przypadku odstąpienia od Umowy dotyczącej Towaru, Kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć przed odesłaniem. Koszty zwrotu Towaru pokrywa Kupujący.
Obowiązek zaprzestania korzystania z Produktów cyfrowych
W przypadku odstąpienia od Umowy dotyczącej Produktów cyfrowych, Kupujący jest zobowiązany przestać z nich korzystać.
Zwrot płatności
Po skutecznym odstąpieniu od Umowy, Sprzedająca zwraca Kupującemu uiszczoną wpłatę, w tym koszt dostawy (jeśli Kupujący go poniósł) – do wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy – niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, przy czym może wstrzymać się do momentu otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania (w przypadku odstąpienia od Umowy dotyczącej Towaru). Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Zwrot wpłaty nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami.
§ 15. PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE
Zasady Przedsprzedaży
Zasady Przedsprzedaży mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Przedsprzedaży nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w tym Regulaminie.
Kiedy dostaniesz produkt z Przedsprzedaży
O przybliżonym terminie realizacji Zamówienia na Produkt objęty Przedsprzedażą Sprzedająca poinformuje Kupującego przed złożeniem Zamówienia.
Zmiany warunków Przedsprzedaży
Jeśli termin realizacji lub inne warunki Przedsprzedaży ulegną zmianie, Sprzedająca powiadomi o tym na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia. Jeśli Kupujący nie akceptuje tych zmian, może odstąpić od Umowy bez ponoszenia kosztów.
Akcje promocyjne
Sprzedająca może organizować ograniczone czasowo obniżki Cen, udzielać rabatów i oferować Produkty nieodpłatne wszystkim lub wybranym Kupującym (dalej: Akcje promocyjne). Zasady Akcji promocyjnych mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Akcji promocyjnej nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w tym Regulaminie.
Przedsprzedaż a Akcje promocyjne
Przedsprzedaż nie łączy się z Akcjami promocyjnymi, chyba że wskazano inaczej.
Jak działają Przedsprzedaż i Akcje promocyjne
Zasady przedsprzedaży i Akcji promocyjnych mają zastosowanie tylko do zakupów dokonanych w ramach danej Przedsprzedaży/akcji promocyjnej i w czasie jej obowiązywania.
Ograniczenia
Możliwość skorzystania z Przedsprzedaży lub Akcji promocyjnej może być limitowana i zależeć od dostępności Produktów.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu, Sprzedająca informuje o obniżonej Cenie oraz o najniższej Cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, Sprzedająca informuje o najniższej Cenie Produktu w tym czasie.
§ 16. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Zasady świadczenia Usług świadczonych drogą elektroniczną
Regulamin stanowi także regulamin świadczenia Usług świadczonych drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03). Nieodpłatnie udostępniam Ci zasady świadczenia powyższych usług przed zawarciem umowy o ich świadczenie (ten Regulamin i Regulamin dostarczania Newslettera i Lead magnet).
Usługi związane z działaniem Serwisu i Sklepu
Sprzedająca bezpłatnie realizuje na rzecz Kupującego Usługi świadczone drogą elektroniczną związane z korzystaniem z Serwisu i Sklepu umożliwiające:
- złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy,
- założenia i utrzymywanie Konta,
- możliwość dokonania płatności elektronicznej,
- udostępnienie nieodpłatnie Produktów cyfrowych (w tym Newslettera),
- kontakt przez formularz kontaktowy,
- skuteczne korzystanie z Serwisu i Sklepu.
Bezpieczeństwo
Sprzedająca podejmuje odpowiednie działania, by zapewnić poprawne funkcjonowanie Serwisu, w tym zapobiegające dostępowi do danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
Z uwagi na to, że korzystanie z Serwisu z wykorzystaniem otwartej sieci Internet wiąże się z potencjalnymi zagrożeniami bezpieczeństwa Użytkownika, Sprzedająca, jako administrator Serwisu stosuje odpowiednie środki, aby w jak największym stopniu ograniczyć ryzyka zagrożeń związanych z korzystaniem z Serwisu i rekomenduje Kupującemu podjęcie działań ograniczających ryzyka zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet, np. korzystanie z systemów oraz aplikacji z legalnych źródeł; regularna aktualizacja oprogramowania; instalacja oprogramowania antywirusowego; aktywny firewall.
Aktualizacje i prace techniczne
Sprzedająca może prowadzić w Serwisie prace techniczne i informatyczne, by go ulepszać, aktualizować, rozwijać lub usuwać problemy. Może się wiec zdarzyć tak, że korzystanie z Serwisu i / lub Sklepu będzie przejściowo utrudnione.
Czego potrzebujesz, żeby korzystać z Serwisu i Sklepu
Aby korzystać z Serwisu i Sklepu, Kupujący potrzebuje:
- dostępu do Internetu,
- dowolnego aktualnego systemu operacyjnego,
- aktualnej przeglądarki internetowej z obsługą plików cookies,
- aktywnego konta poczty e-mail.
Czego potrzebujesz, żeby korzystać z Produktów cyfrowych
Aby korzystać z Produktów cyfrowych, komputer lub inne urządzenie Kupującego powinny być zaopatrzone w:
- w przypadku plików tekstowych zapisanych w formacie doc., docx – standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice);
- w przypadku plików video – standardowy odtwarzacz plików wideo (np. Windows Media Player);
- w przypadku pozostałych plików – dowolny program obsługujący pliki elektroniczne odpowiednio w formacie pdf., xsl, mobi, pub.
Czego potrzebujesz, by korzystać z Usług
Korzystanie z Usług może wymagać spełnienia dodatkowych warunków, o czym Sprzedająca poinformuje Kupującego przed zakupem.
Konto
Kupujący może założyć Konto w Serwisie. Do założenia Konta potrzebne jest podanie danych do logowania: adresu poczty elektronicznej i hasła. Kupujący jest odpowiedzialny za wybór silnego hasła oraz zabezpieczenie danych logowania przed dostępem osób niepowołanych. Na Koncie będą przechowywane dane osobowe i historia Zamówień Kupującego. Kupujący powinien po pierwszym zalogowaniu zmienić hasło. Kupujący może zarządzać Kontem, przechodząc do zakładki moje konto.
Podczas zakładania Konta Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych, a następnie do ich bieżącej aktualizacji. W każdym czasie, aby zapewnić przetwarzanie prawdziwych i aktualnych danych, jako administrator serwisu Sprzedająca jest uprawniona do podjęcia działań w celu weryfikacji prawdziwości danych podanych przez Kupującego podczas zakładania Konta, w tym również może zwrócić się do Kupującego bezpośrednio w celu potwierdzenia poprawności i aktualności danych.
Zawarcie i rozwiązanie Umowy dotyczącej Usług świadczonych drogą elektroniczną
Zawarcie i rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług świadczonych drogą elektroniczną jest bezpłatne i możliwe w każdym momencie. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z tych usług i rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania. W przypadku poinformowania zgodnie z Regulaminem o zmianie Regulaminu Użytkownik, który nie akceptuje zmiany, może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną.
Problemy techniczne
Użytkownik, który zauważy jakiekolwiek problemy techniczne w Serwisie lub Sklepie, chce zrezygnować z Usług świadczonych drogą elektroniczną lub zareklamować je, może skontaktować się ze Sprzedającą w dowolny sposób, korzystając z danych wskazanych na wstępie.
Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie
W celu sprawnego rozpoznania zgłoszenia, zalecane (ale nie wymagane bezwzględnie) jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, opcjonalnie numer Zamówienia i przedmiot Zamówienia, jeśli dotyczy) oraz wskazanie czego dotyczy zgłoszenie.
Rozpoznanie zgłoszenia
Sprzedająca rozpoznaje zgłoszenie w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuje Kupującego o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Zachowuj się odpowiedzialnie
Użytkownik powinien korzystać z Usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z ich przeznaczeniem, przepisami prawa i dobrymi obyczajami. Zabronione jest zakłócanie ich funkcjonowania i przesyłanie Treści niedozwolonych.
Szanuj prawa autorskie i własność intelektualną
Korzystając z Serwisu i z Produktów, Użytkownik jest zobowiązany szanować prawa autorskie i własność intelektualną Sprzedajacą oraz innych osób.
§ 17. UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI
Odpowiedzialność
Wobec Kupującego niebędącego Konsumentem odpowiedzialność z tytułu braku zgodności z Umową i rękojmi oraz prawo odstąpienia od Umowy są wyłączone, a odpowiedzialność Sprzedającej ogranicza się do wysokości kwoty wpłaconej za Zamówienie i kosztów dostawy; Sprzedająca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści.
Obowiązek zbadania przesyłki
Kupujący niebędący Konsumentem, jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy danym rodzaju przesyłki. Korzyści i ciężary związane z Towarem, a także niebezpieczeństwo jego utraty lub uszkodzenia przechodzą na Kupującego w chwili wydania przesyłki przewoźnikowi. Kupujący niebędący Konsumentem, powinien niezwłocznie dokonać czynności służących ustaleniu odpowiedzialności przewoźnika.
§ 18. BEZPIECZEŃSTWO TOWARÓW
Co to jest Towar niebezpieczny
Jest to Towar, który nie spełnia wymagań bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, stwarzający ryzyko dla zdrowia lub życia Kupującego przy normalnym lub dającym się przewidzieć używaniu lub użytkowaniu.
Jeżeli trafi do Ciebie Towar, który zostanie sklasyfikowany jako niebezpieczny niezwłocznie Cię o tym poinformuję oraz wskażę kolejne działania i kroki.
Jak zgłosić produkt niebezpieczny
Jeżeli uważasz lub podejrzewasz, że Towar, który do Ciebie trafił jest klasyfikowany jako niebezpieczny skontaktuj się ze mną na adres e-mail wskazany na wstępie (punkt kontaktowy).
Twoje zgłoszenie powinno zawierać:
- dane identyfikacyjne: imię, nazwisko lub nazwę, adres e-mail oraz numer telefonu;
- nazwę Towaru lub jego numer identyfikacyjny;
- numer Zamówienia, datę dokonania zakupu, datę otrzymania Zamówienia;
wyjaśnienie, dlaczego uważasz lub podejrzewasz, że produkt jest niebezpieczny lub opis skargi lub wypadku z udziałem produktu.
Przyjęcie zgłoszenia
Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni poinformuję Cię o przyjęciu zgłoszenia dotyczącego Towaru niebezpiecznego. Jeżeli zgłoszenie jest niekompletne lub nie pozwala na identyfikację Towaru poinformuję Cię o tym i wezwę do jego uzupełnienia lub poprawy.
Powiadomienie właściwych organów
Jeżeli w związku z zakupem w Sklepie trafi do Ciebie Towar klasyfikowany jako niebezpieczny podejmuję wszelkie wymagane prawem działania, w tym działania naprawcze, a także poinformuję o tym odpowiednie organy nadzoru i podejmę współpracuję z nimi w celu efektywnego wycofania Towaru niebezpiecznego z obrotu lub jego odzyskania.
§ 19. TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW
Jakie Treści są niedozwolone
Niedozwolone jest przekazywanie przez Użytkowników Treści niezgodnych z prawem Unii Europejskiej i prawem polskim oraz treści niezgodnych z Regulaminem (Treści niedozwolone).
- Jakie treści są Treściami niezgodnymi z Regulaminem
Treściami niezgodnymi z Regulaminem są Treści:
- niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub nielegalne zgodnie z definicją zawartą w akcie o usługach cyfrowych,
- mające charakter spamu, zawierające reklamy lub promujące produkty/usługi/działalności mogące być uznane za konkurencyjne do Produktów / działalności Sprzedającej,
- niezwiązane z serwisem i sklepem,
- propagujące przemoc, agresję, znieważające, zniesławiające, dyskryminujące lub w jakikolwiek sposób nieetyczne lub niebezpieczne,
- obraźliwe, wulgarne niezgodne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz netykietą, rozumianą jako zbiór zasad poprawnego i bezpiecznego zachowania w Internecie,
- naruszające prawa autorskie lub dobra osobiste, w tym prawo do wizerunku, Sprzedającej lub osób trzecich,
- naruszające zasady wystawiania opinii opisane w tym Regulaminie i Regulaminie opinii.
Moderacja treści w Serwisie
- Na czym polega moderacja
Sprzedająca może monitorować i weryfikować Treści zamieszczone przez Użytkowników w Serwisie i podejmować odpowiednie działania w związku z Treściami niedozwolonymi. Nie ma jednak obowiązku monitorowania Treści ani aktywnego badania ich legalności. Moderacja przebiega w sposób niezautomatyzowany, niearbitralny, obiektywny i proporcjonalny oraz z zachowaniem należytej staranności.
- Czemu służy moderacja
Moderacja ma na celu w szczególności wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Treści niedozwolonych przekazywanych przez Użytkowników.
- Sposób postępowania z Treściami niedozwolonymi
W przypadku powzięcia przez Sprzedającą wiedzy lub wiadomość, że w Serwisie znajdują się przekazane przez Użytkownika Treści niedozwolone, bezzwłocznie podejmuje odpowiednie działania opisane poniżej.
Co grozi za umieszczenie w Serwisie Treści niedozwolonych
W przypadku przekazania przez Użytkownika Treści niedozwolonych lub innego zachowania Użytkownika niezgodnego z Regulaminem, Sprzedająca może podjąć decyzję o:
- usunięciu/uniemożliwieniu dostępu/ograniczeniu widoczności Treści niedozwolonej,
- czasowym zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia Usługi świadczonej drogą elektroniczną lub jej części na rzecz Użytkownika,
- zawieszeniu lub zamknięciu Konta.
Jak zgłosić Treść niedozwoloną
Użytkownik, który zauważy, że w Serwisie znajduje się Treść potencjalnie niedozwolona, może poinformować o tym Sprzedającą, wysyłając wiadomość na adres kontakt@czerwonaszpilka.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
- wyjaśnienie, dlaczego Użytkownik uważa daną Treść za Treść niedozwoloną,
- wskazanie, gdzie znajduje się Treść niedozwolona (np. podanie dokładnego adresu URL i/lub ewentualnie dodatkowych informacji umożliwiających identyfikację jej lokalizacji),
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail zgłaszającego, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE,
- oświadczenie potwierdzające, że wg wiedzy i dobrej wiary zgłaszającego, wskazane w zgłoszeniu informacje i zarzuty są prawidłowe i kompletne.
Przyjęcie zgłoszenia
Zgłoszenie jest podstawą do podjęcia odpowiednich działań i zastosowania sankcji, jeżeli zawiera wszystkie niezbędne informacje, w tym umożliwia stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – że zgłoszona Treść jest Treścią niedozwoloną.
Jeżeli zgłoszenie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, Sprzedająca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuje zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia.
Jeżeli zgłoszenie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego weryfikację, Sprzedająca może wezwać zgłaszającego do jego uzupełniania/poprawy.
Jak i kiedy rozpoznaję zgłoszenie
Decyzję w sprawie zgłoszenia Sprzedająca wydaje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowego zgłoszenia i informuje o niej zgłaszającego i inne osoby zainteresowane, o ile zgłoszenie zawiera elektroniczne dane umożliwiające kontakt ze zgłaszającym, informując przy tym o możliwości odwołania się od decyzji.
Uzasadnienie decyzji
Uzasadnienie decyzji zawiera co najmniej:
- Wskazanie czy decyzja obejmuje usunięcie Treści, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do Treści albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, oraz w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania,
- fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz – gdy jest absolutnie niezbędne – tożsamość zgłaszającego,
- w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków,
- jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści, wskazanie podstawy prawnej, a w przypadku niezgodności z Regulaminem, odpowiedniego postanowienia Regulaminu, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści za Treści niedozwolone,
- jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat możliwości odwołania się od decyzji.
Odwołanie od decyzji
Użytkownik, który przekazał Treści objęte decyzją oraz zgłaszający, mogą złożyć odwołanie od decyzji w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, wysyłając je na adres kontakt@czerwonaszpilka.pl.
Odwołanie powinno zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę osoby lub podmiotu odwołującego oraz adres e-mail lub inne dane kontaktowe,
- wskazanie nieprawidłowości decyzji,
- uzasadnienie odwołania.
Przyjęcie odwołania
Jeżeli odwołanie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, Sprzedająca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuje odwołującego się o przyjęciu odwołania. Jeżeli odwołanie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego rozpoznanie, Sprzedająca może wezwać odwołującego się do jego uzupełniania/poprawy.
Rozpoznanie odwołania
Sprzedająca rozpoznaje odwołanie od decyzji dotyczących Treści niedozwolonych w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo złożonego odwołania, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Rozpoznanie odwołania następuje w sposób niezautomatyzowany, poprzez jego weryfikację przez Sprzedającą lub osoby działające w jej imieniu. Od decyzji wydanej w wyniku odwołania nie przysługuje odwołanie.
Powiadomienie właściwych organów
W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, Sprzedająca informuje o tym właściwe organy ścigania lub organy sądowe.
§ 20. PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA
Co jest chronione prawem autorskim
Wszystkie prezentowane w Serwisie i na prowadzonych przez Sprzedającą kontach w mediach społecznościowych Produkty, wraz z ich nazwami, zdjęciami i opisami, znaki towarowe, grafiki oraz logo, a także publikowane treści, formularze, dokumenty, stanowią lub mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Właścicielką tych praw do tych utworów jestem ja lub osoby trzecie (w takim przypadku posiadam stosowne prawa do ich wykorzystywania). Korzystanie z Serwisu i zawarcie Umowy nie oznaczają nabycia jakichkolwiek praw własności intelektualnej do opublikowanych i rozpowszechnianych przez Sprzedającą utworów.
Jak korzystać zgodnie z prawem
Kupujący może korzystać z Produktów na własny użytek i w granicach dozwolonego użytku osobistego, zgodnie z ich przeznaczeniem.
Jak możesz korzystać z Produktu cyfrowego
Kupując Produkt cyfrowy, Kupujący otrzymuje prawo do niewyłącznego korzystania z niego przez czas określony w opisie Produktu, bez ograniczeń terytorialnych; może go zapisywać i odtwarzać na dowolnej ilości swoich urządzeń, drukować i przechowywać na własne potrzeby (licencja niewyłączna).
Niedozwolone działania
Niedozwolone jest naruszanie praw autorskich do Produktów, zdjęć, treści i innych materiałów, w szczególności ich kopiowanie i rozpowszechnianie, w tym dalsze udostępnianie bez zgody Sprzedającej lub innych osób uprawnionych. Niedozwolone jest także wysyłanie, publikowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, rozwijanie, ponowne wykorzystywanie lub wprowadzenie do obrotu zawartości Serwisu w jakikolwiek sposób, wykraczający poza dozwolony użytek osobisty. Zabronione jest korzystanie z oprogramowania zakłócającego działanie serwisu.
Niedozwolone jest kopiowanie zewnętrznej postaci Produktów, za pomocą technicznych środków reprodukcji, które może wprowadzić klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu (naśladownictwo), a także wszelkie inne zachowania stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji wskazane w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Kupujący nie może przenieść licencji na Produkt cyfrowy na inną osobę ani udzielić dalszej licencji, odpłatnie lub nieodpłatnie udostępniać go innym osobom ponad dozwolony użytek, ani tworzyć w oparciu o niego własnych produktów lub usług komercyjnych.
Prawa autorskie do dokumentów
Ten Regulamin i inne używane przez Sprzedającą w związku z moją działalnością dokumenty są chronione prawem autorskim. Jego kopiowanie w całości lub w części i używanie do własnych celów komercyjnych jest niedozwolone.
§ 21. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
Mediacja
Sprzedająca wyraża zgodę na próbę wyjaśnienia potencjalnych sporów z Kupującym w postępowaniu mediacyjnym.
Dla Konsumentów
Kupujący będący Konsumentem może poprosić o pomoc specjalne organy, takie jak:
- a) Stały Polubowny Sąd Konsumencki,
- b) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej,
- c) Powiatowy lub Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.
Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów znajdziesz w siedzibach i na stronach internetowych tych organów.
Więcej informacji
Więcej informacji na temat polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.
Właściwość sądu
Ewentualne spory pomiędzy Sprzedającą a Kupującym, które nie zostaną rozwiązane polubownie, zostaną przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającej. W przypadku sporów z Konsumentami, właściwy sąd określają przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
§ 22. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Kto jest administratorem danych
Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedająca.
Jakie dane i w jakim celu przetwarzam
Sprzedająca przetwarza dane osobowe Kupującego niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy, świadczenia Usług lub podjęcia innych działań z nimi związanych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności dostępnej w zakładce „Polityka prywatności”.
Pliki cookies
Serwis wykorzystuje technologię plików cookies na zasadach opisanych w Polityce prywatności.
§ 23. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zmiany Regulaminu i wersje archiwalne
Sprzedająca może wprowadzać zmiany w Regulaminie. Zmiany nie mają zastosowania do Umów zawartych przed ich wejściem w życie. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne w Serwisie pod tekstem aktualnego Regulaminu w postaci linków umożliwiających pobranie.
Jak poinformuję Cię o zmianie Regulaminu
O zmianie Regulaminu Sprzedająca poinformuje z 7- dniowym wyprzedzeniem:
- przez umieszczenie w Serwisie nowego tekstu Regulaminu i daty jego wejścia w życie
- na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta – w przypadku Kupujących posiadających Konto.
Jeżeli zmiana Regulaminu w istotny sposób negatywnie wpływa na możliwość korzystania z Produktów dostępnych poprzez Konto, Kupujący może wypowiedzieć Umowę w ciągu 30 dni od poinformowania o zmianie.
Właściwość prawa
Umowy w Serwisie zawierane są w języku polskim i mają do nich zastosowanie przepisy prawa polskiego. Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Prawa Konsumentów
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu w żaden sposób ograniczyć lub wyłączyć uprawnień Konsumentów, przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta. W razie niezgodności jakichkolwiek zapisów niniejszego Regulaminu z Ustawą o prawach konsumenta, stosuje się przepisy tej Ustawy. Do konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Udostępnienie Regulaminu
Sprzedająca nieodpłatnie udostępnia Kupującemu ten Regulamin przed złożeniem Zamówienia oraz przesyłając go na adres e-mail wskazany w Zamówieniu. Kupujący możesz pobrać go i dowolnie odtwarzać. Nie może go jednak używać do własnych celów zarobkowych.
Regulamin sprzedaży do pobrania w formacie .pdf
Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 2 do Regulaminu: Wzór formularza reklamacyjnego
Załącznik nr 3 do Regulaminu: Wzór formularza zgłoszenie treści
SZPILKOWY NEWSLETTER
Bądź na bieżąco z działaniami Czerwonej Szpilki! Zapisz się na newsletter i pobierz nagranie Inspirującej Kawy
„3 sposoby na zmianę życia i biznesu”