Jak robić efektowne Instagram Stories?

17 sty 2021 | OKIEM EKSPERTA | 1 komentarz

Zasługujesz na coś więcej niż standardowy katalog efektów na Instagramie. Czy wiesz, że masz do dyspozycji tysiące efektów, które pozwolą Ci tworzyć Instagram Stories, z których będziesz dumna?

Jeśli jesteś gotowa na to, aby wyróżniać się z tłumu i tworzyć kreatywne filmy w relacjach, kontynuuj czytanie tego artykułu i podążaj za krokami instrukcji.

Ps. Instagramowe filtry mają kilka określeń, które będą używanie zamiennie w artykule. Dla pełnej jasności wyjaśniam, że słowo; filtry, nakładki, efekty, AR oznaczają w zasadnie to samo.

Dlaczego warto używać efektów na firmowym Instagram Stories?:

  1. Żeby złapać atencje. 
  2. Aby się wyróżnić 
  3. Aby w kreatywny sposób wyeksponować swój produkt. 

Od czego zacząć? 

Na większości instagramowych kont w Polsce można już znaleźć nowy symbol plusa. Ten symbol jest skrótem do czynności, którą zamierzasz wykonywać na Instagramie. Znajdziesz tam również skrót do nagrywania filmów na Instagram Stories. W miarę rozwoju i wprowadzania nowych funkcji, lista czynności, które kryją się pod znakiem plusa zacznie się wydłużać. Sprawdź koniecznie, czy masz już na swoim Instagramie nową funkcję plusa i daj znać w komentarzu.

Katalog efektów bazowych.

Twój katalog efektów jest bardzo skromny, jeśli nigdy dotąd nie gościłaś w wyszukiwarce efektów. Standardowy katalog filtrów jest taki sam dla wszystkich i składa się ze starych, bazowych filtrów, których autorem jest sam Instagram. Twoim zadaniem jest stworzenie swojego indywidualnego katalogu efektów, który idealnie współgra i wspiera Twój przekaz na Instagramie.

Jak dostać się do tysięcy efektów wideo na Instagramie?

Po uruchomieniu któregokolwiek efektu będziesz miała dostęp do kolejnych pokładów, w których poukładane są filtry. Aby przejść do pełnego katalogu, kliknij nazwę autora jakiegokolwiek efektu. Przejście do autora otworzy przed Tobą kilka dróg poszukiwania efektów w katalogach. Autorzy efektów są wymieniani przy dolnej lub przy górnej krawędzi ekranu.

Trzy sposoby wyszukiwania efektów.

Efekty, najczęściej są stworzone przez samą autorkę lub właścicieli danego efektu. Jeśli dany efekt wpadnie Ci w oko, użyj przycisku; wyprobuj, aby sprawdzić, czy dany efekt spełnia Twoje oczekiwania. A teraz najważniejsze! Jeśli dany efekt spodoba Ci się tak bardzo, że zapragniesz go użyć, to koniecznie, od razu zapisz ten efekt na swoim Instagramie. Tak zapisany efekt dołączy do Twojego podręcznego paska efektów i będziesz mieć go zawsze pod ręką. Aby odnaleźć wymarzony efekt, skorzystaj z;  

  1. Wyszukiwarki tematycznej
  2. Wyszukiwarki słów kluczowych
  3. Ikony “przeglądaj efekty”

Najważniejsze ikony 

Pierwsza ikona pozwoli Ci na natychmiastowe zapisanie efektu. Po kliknięciu w dany efekt, zapisze się w Twoim standardowym pasku filtrów instagramowych i zostanie tam tak długo, aż samodzielnie nie usuniesz go z paska.

Druga Ikona / samolotu – Pozwoli Ci przesłać wyszukany efekt innej osobie na Instagramie.

Trzecia ikona doprowadzi Cię do głębszych pokładów wyszukiwania dalszych efektów oraz zaprowadzi bezpośrednio do autorów efektów.

Czwarta Ikona pozwoli Ci, na szybkie usuniecie efektu z twojego paska, oraz na przesłanie bezpośredniego linka do danego efektu, dzięki czemu możesz taki efekt podesłać komuś nawet mailem.

 

Marta Kaczmarski

Marta Kaczmarski

Instagram Instruktor

O CZERWONEJ SZPILCE

Czerwona Szpilka to firma, która łączy w sobie Kobiecy Klub Biznesowy, Butikową agencję marketingową– Czerwona Szpilka Media, Dział eventowy – Czerwona Szpilka Events.

Misją Czerwonej Szpilki jest wspieranie przedsiębiorczych kobiet w rozwoju osobistym i biznesowym poprzez networking, programy edukacyjne oraz usługi dla biznesu.

 

SZPILKOWY NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z działaniami Czerwonej Szpilki! Zapisując się do newslettera otrzymasz od nas darmowy rozdział e-booka: “Siła networkingu”.

Kategorie

1 komentarz

  1. Marta Drozd

    Wartościowy komentarz jak zwykle. Używam instagrama, ale efektów jakoś nie. Czas zacząć ?

    Odpowiedz

Funkcja trackback/Funkcja pingback

  1. TOP 5 aplikacji do InstaStories - Czerwona Szpilka - […] dzieliłyśmy się z Tobą wskazówkami jak robić efektywne Instagram Stories (tutaj), a dziś przychodzimy z kolejnymi rozwiązaniami, dzięki którym…

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SZPILKOWY NEWSLETTER

Zapisz się na nasz newsletter i pobierz darmowy rozdział e-booka:

 “Siła networkingu”