Wydawać by się mogło, że w trakcie pandemii hotele nie funkcjonują. Ciężko, żeby było inaczej, skoro gospodarka dopiero budzi się do życia, a ludzie powoli wracają do normalnego trybu życia. Na szczęście Art Hotel jest wyjątkowy i kiedy zrobiło się ciężko, zespół nie siedział z założonymi rękoma, tylko intensywnie pracował nad wdrożeniem zmian, aby wykorzystać panujące warunki. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem działań, jakie podjął nasz ukochany Art Hotel. I wiesz co? Dał radę! Na piątkę z plusem!
Zapraszamy do inspirującego wywiadu z Anią Wałęsą- kierownikiem marketingu i public relations w Art Hotelu, a także Przyjaciółką Czerwonej Szpilki:
Czas pandemii niestety nie jest sprzyjającym okresem dla firm i przedsiębiorstw. Hotele i restauracje również stanęły przed wieloma problemami. Co tak naprawdę jest największym wyzwaniem dla branży hotelarskiej?
Przekonanie naszych Gości, że hotele skategoryzowane, tym bardziej 4 gwiazdkowe są bezpieczne i wiele osób w obiekcie pracuje nad tym każdego dnia. Uczciwość Gości, aby świadomie nie stwarzali zagrożenia dla innych, wiedząc, że mogą być zarażeni. Jak najszybsze odmrożenie gospodarki, otwarcie granic i połączeń komunikacji międzynarodowej. Tak naprawdę w nowej rzeczywistości rozpoczynamy pracę jakby od 0. Wszelkie wcześniejsze strategie, budżety od 1,5 miesiąca są już nieaktualne. Teraz wygra ten, kto najszybciej upora się z digitalizacją, będzie umiał wykorzystać narzędzia, które ułatwią komunikację i sprzedaż w świecie online i będzie przy tym prawdziwy i wiarygodny.
Ale nie siedzicie z założonymi rękoma tylko działacie! Jak zareagowaliście na obecną sytuację?
Tak naprawdę to liczyliśmy się z takim obrotem zdarzeń i że musimy szykować się na zamknięcie. Wiedzieliśmy, że to prędzej czy później nastąpi, także sytuacja nas nie zaskoczyła. Pierwszy etap zamknięcia poświęciliśmy na dopieszczenie naszego hotelu. Drobne remonty, gruntowne sprzątanie pokoi, restauracji, kuchni, przestrzeni wspólnych. Jak ten etap mieliśmy za sobą, czekał nas czas świąt wielkanocnych i tu już wiedzieliśmy, że będziemy działać! Przygotowaliśmy propozycje dań świątecznych na wynos dla naszych Gości. Art Restauracja zawsze tętniła życiem w tym czasie, więc chcieliśmy dać naszym stałym Gościom możliwość skorzystania z naszych propozycji w czasie, kiedy nie mogliśmy zaprosić ich do nas, natomiast mogliśmy wyjść na zewnątrz. Następnym etapem było przygotowanie i logistyka dań na wynos, jako stały element dla wrocławian.
Akcja #artnawynos cieszy się dużą popularnością – czego mogą spodziewać się Wasi klienci?
Na pewno dobrej jakości produktów i smacznych dań! Co prawda sama karta dań na wynos jest dość krótka, ale cały czas zmieniamy dania, aby uatrakcyjnić i urozmaicić stałym gościom naszą propozycję. Dodatkowo uruchomiliśmy sklepik, w którym można znaleźć pasztety w wersji wegeteriańskiej i mięsnej, humusy, mięsa pieczone oraz całą gamę tortów i ciast. Wszystkie te propozycje są przygotowywane u nas z ogromną starannością. Poza tym, przygotowaliśmy ofertę na weekendy majowe na wynos, specjalnie skomponowane zestawy do grillowania we własnych ogrodach, w tym mamy wersję również dla dzieci. Dodatkowo propozycja na piknik, gdybyśmy chcieli wybrać się na spacer do lasu lub na wycieczkę rowerową.
Gdzie można zamówić Wasze przepyszne dania?
Zamówienia można składać mailowo lub telefonicznie, opłacić zdalnie lub na miejscu kartą lub gotówką. Jesteśmy już dostępni na portalu glodny.pl i nadal planujemy rozszerzać dostępność naszej oferty #artnawynos!
Istnieje możliwość odebrania zamówienia w Waszym hotelu?
Tak, jak najbardziej.
Czy kiedy sytuacja wróci do normy – #artnawynos będzie dalej działać?
Bardzo byśmy chcieli aby oferta #artnawynos zagościła u nas na stałe.
Macie w planach kolejne zmiany działania Art Hotelu?
To wydaje się być nieuniknione, co nie znaczy, że będzie gorsze. Nie, będzie po prostu inne, dopasowane do obecnej sytuacji, którą śledzimy na bieżąco! Trzeba szukać nowych rozwiązań aby zapewnić naszym Gościom, Klientom wysoki standard, poczucie bezpieczeństwa i komfort przebywania w naszych pięknych wnętrzach!
Bardzo tęsknimy za spotkaniami z cyklu „Czerwona Szpilka w Mieście”, które odbywają się właśnie we wspaniałym Art Hotelu – mamy nadzieję, że już niedługo wrócimy do Was 🙂
My także bardzo tęsknimy za spotkaniami i gwarem pięknych, mądrych kobiet w czerwonych szpilkach. Mocno Was pozdrawiamy i odliczamy czas do naszego ponownego spotkania!
Dziękujemy za fascynujący wywiad i…#dozobaczeniawArtHotelu 🙂
Anna Wałęsa
PR AND MARKETING MANAGER w Art Hotelu