Wioletta Bolach – wywiad z kobietą biznesu

27 wrz 2023 | KOBIETY I ICH BIZNESY | 0 komentarzy

Pasją, która ją relaksuje, jest stylizacja rzęs i zajmuje się nią od 2016 roku. Trzy lata później podjęła się dodatkowej działalności i została przedstawicielem handlowym urządzenia Thermomix w firmie Vorwerk Polska. Ta decyzja wcale nie wynikała z wyjątkowej miłości do gotowania, lecz do towarzystwa ludzi, które sobie wyjątkowo ceni. To właśnie taki typ pracy motywuje ją do działania i pozytywnie nakręca. Klub Czerwonej Szpilki znalazła na Instagramie i obserwowała aż 2 lata, zanim decyzja o dołączeniu została sfinalizowana.

Wiolu, jakie umiejętności uważasz za kluczowe dla sukcesu w prowadzeniu własnego biznesu?

Przede wszystkim trzeba być otwartym na kontakt z ludźmi, umieć pokonać swoją nieśmiałość oraz słabości. Bardzo duże znaczenie mają: komunikatywność, odwaga, cierpliwość i samodyscyplina.

Jakie korzyści przynosi Ci bycie aktywną i przedsiębiorczą kobietą?

Przede wszystkim przebywanie wśród ludzi – to moja największa korzyść, ponieważ lubię towarzystwo i bycie w ciągłym ruchu. Dzięki temu otwieram się, staję się odważniejsza i pewniejsza siebie.

Czy brałaś udział w jakichś programach rozwojowych lub szkoleniach, które miały wpływ na Twój biznes? Jeśli tak, jakie były najważniejsze wnioski, które z nich wyciągnęłaś?

Tak. Brałam udział w wielu szkoleniach, przede wszystkim z branży Beauty, a w ostatnim czasie uczyłam się również Psychologii Sprzedaży oraz Social Medi-ów.
Moje wnioski? Na pewno otrzymałam dużą dawkę wiedzy, ale również nabrałam samozaparcia, aby tę wiedzę dobrze wykorzystać. Chcę się szkolić i być na bieżąco z nowościami w branży.

Jakie są Twoje plany rozwoju biznesu w przyszłości? Gdzie widzisz swoją firmę za pięć lat?

Plany są duże :). Bardzo chciałabym zostać Liderem Zespołu, choć wiem, że nie jest to łatwe zadanie. Na pewno jest do wykonania, a potem zamierzam piąć się dalej po szczeblach kariery. Następny jest Kierownik. Mam nadzieję, że mi się uda.

Jakie narzędzia i strategie marketingowe stosujesz, aby promować swoją markę i zdobywać nowych klientów?

W obecnej chwili najwięcej promuję się przez Media Społecznościowe, ale również bazuję na poleceniach klientów.

Jakie strategie stosujesz, aby twój biznes utrzymywał się zgodnie z wartościami, w które wierzysz?

Moją strategią jest działanie w taki sposób, aby biznes był zgodny z moimi przekonaniami, a klienci czuli się tak, jak ja bym chciała być traktowana jako klient.

Czego nauczyła Cię Twoja największa porażka? Jak udało Ci się ją zaakceptować?

W moim życiu zdarzyło się kilka porażek, ale myślę, że nie bez powodu tylko po to, żebym wreszcie zrozumiała i nauczyła się samodzielnie podejmować decyzje i przestała sugerować się opiniami innych. W naszym otoczeniu jest mnóstwo osób, które pochłaniają całą energię – źle nam życzą. Nie akceptuję takich ludzi i cały czas pracuję nad wyeliminowaniem ich ze swojej codzienności.

Czy prowadzenie biznesu daje Ci satysfakcję?

Jak najbardziej, spełniam się zawodowo, jako przedstawiciel handlowy oraz w branży Beauty. Stawiam sobie cele i konsekwentnie do nich dążę. Jestem dumna z siebie, że dotarłam do miejsca, w którym obecnie się znajduję i sięgam po więcej. Zapraszam osoby, które chcą spróbować sił jako Przedstawiciel i przekonać się, jak ta praca może odmienić życie.

Dziękuję za wywiad.

Wioletta w życiu kieruje się dewizą: „Nie patrz na innych. Rób, co uważasz za słuszne i zgodne z Twoimi przekonaniami”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zainteresowaniach i zawodowych wyzwaniach Wioli, możesz zerknąć do jej wizytówki tutaj.

O CZERWONEJ SZPILCE

Czerwona Szpilka to firma, która łączy w sobie Kobiecy Klub Biznesowy, Butikową agencję marketingową– Czerwona Szpilka Media, Dział eventowy – Czerwona Szpilka Events.

Misją Czerwonej Szpilki jest wspieranie przedsiębiorczych kobiet w rozwoju osobistym i biznesowym poprzez networking, programy edukacyjne oraz usługi dla biznesu.

 

SZPILKOWY NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z działaniami Czerwonej Szpilki! Zapisując się do newslettera otrzymasz od nas darmowy rozdział e-booka: „Siła networkingu”.

Kategorie

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SZPILKOWY NEWSLETTER

Zapisz się na nasz newsletter i pobierz darmowy rozdział e-booka:

 “Siła networkingu”