Jak rozwijać swoją markę na Instagramie – Nawet jeżeli masz małe konto!

11 marzec 2021 | INSTAGRAM INSTRUKTOR - MARTA KACZMARSKI | 0 komentarzy

Przestań gonić własny ogon!

No dobra😉 Wiemy już, czego się wystrzegać przy prowadzeniu swojego konta na Instagramie. Wiemy również, jak w sposób efektywny prowokować swoich fanów do aktywności, więc został nam trzeci i zarazem najważniejszy punkt, czyli… porzucenie myślenia o tym, że tylko „duże” ma szansę na sukces! 

Absolutnie nie❗️ Jeśli udało zastosować Ci się moją wiedzę w praktyce, to już zapewne zauważasz, że coś się nie zgadza. Jest to zarazem jedna z najtrudniejszych taktyk jakie chcę Ci przekazać. Pamiętaj, że ilość nigdy nie równa się jakości! Zadaj sobie proste pytanie. Po co Ci 2000 kolejnych nieaktywnych odbiorców? 

Skupmy się na tym, by odwrócić Twoje myślenie na temat budowy swojego Instagramowego konta we właściwy i naprawdę efektywny sposób, dzięki któremu będziesz w stanie stworzyć stabilne i konkretne relacje biznesowe a w efekcie, zacząć zarabiać dzięki temu co robisz!

Zapraszam Cię na kolejny materiał wideo, po obejrzeniu którego staniesz się dosłownie! Innym instagramowym człowiekiem 😍

1. Naucz się prowadzić swój profil w sposób przemyślany i efektywny

2. Zmień swoje myślenie na temat funkcjonowania w mediach społecznościowych

3. Zacznij konwertować swoich fanów, nawet wtedy gdy Twoje konto jest naprawdę małe

To wszystko i jeszcze więcej w materiale wideo poniżej!

Kubek ciepłej herbatki 🍵 w dłoń i zaczynamy

O CZERWONEJ SZPILCE

Kobieta w czerwonych szpilkach jest, charyzmatyczna, ambitna i odważna w realizacji celów, a jednocześnie dumna ze swojej kobiecości. Codziennie przekracza swoje możliwości i chce być najlepszą wersją siebie. Chcemy, aby takich kobiet było jak najwięcej. Dlatego właśnie powstała Czerwona Szpilka – wyjątkowa społeczność, w której kobiety  mogą wspierać się w rozwoju zawodowym i osobistym.

SZPILKOWY NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z działaniami Czerwonej Szpilki! Zapisując się do newslettera otrzymasz od nas darmowego e-booka: „30 pomysłów na posty – Facebook/ Instagram”.

Kategorie

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *