Pamiętasz o holiday brandingu? Wakacje – upragniony czas urlopów, odpoczynku, łapania wiatru w żagle (dosłownie i w przenośni). Chociaż work-life balance i konieczność wciśnięcia przycisku „stop” są absolutnie niezbędne, nie zapominaj, że chociaż Ty wybierasz się na urlop –  Twoja firma nie. Lub może inaczej – wybiera się razem z Tobą. Podrzucamy kilka wskazówek, które pomogą Ci zdobywać nowych klientów, odpoczywać i nie zrujnować swojego wizerunku.

To może być Twój klient

Nigdy nie wiesz, kogo spotkasz podczas rejsu, w górach albo nad basenem. Nie masz pewności, czy dziwnie wyglądający grubasek z oparzeniami słonecznymi i w słomkowym kapeluszu, nie jest potencjalnie Twoim najbardziej dochodowym klientem.

Pamiętaj o wizytówkach

Nie namawiamy do zaczepiania wszystkich nowo poznanych ludzi i agitacji biznesowej pomiędzy leżakami, ale na wszelki wypadek weź ze sobą wizytówki.

Często poznając kogoś nowego i prowadząc zwykłą rozmowę o pogodzie okazuje się, że on – albo ktoś z jego znajomych – szuka właśnie takiego produktu lub usługi, jakie Ty oferujesz. Będziesz wyglądała bardziej profesjonalnie, gdy namiar na siebie zostawisz w postaci wizytówki, a nie zapisu na barowej serwetce.

Przerwa na reklamę

Każdego dnia i w każdej minucie sami jesteśmy najlepszą reklamą (lub antyreklamą) własnej firmy. Wakacje nie są wyjątkiem. Ważne jest, aby Twoje logo i marka wdarły się do podświadomości ludzi i zostały zapamiętane.

Jedziesz pod żagle? Zabierz kubek z logo swojej firmy. Wybierasz się w góry? Nadrukuj logo na t-shircie, który założysz podczas wspinaczki. To naprawdę niewielki wydatek, a gwarantujemy, że zaintryguje i zostanie zapamiętany. Co zyskujesz? Kolejnych, potencjalnych klientów – a w „najgorszym” razie nowe, wakacyjne znajomości.

Co wydarzy się w Vegas…

…nie, nie zostaje w Vegas. Zostaje na Facebooku i Instagramie. Uważaj więc, co robisz i co wrzucasz do sieci. Często może Ci się wydawać, że jesteś anonimowa na drugim końcu globu lub że nikogo przecież nie interesuje co robisz w czasie wolnym od pracy. Pamiętaj jednak, że firma – to Ty – i czy tego chcesz, czy nie, na wakacje zawsze jeździ z Tobą. Wielu klientów możesz stracić tylko dlatego, że nie będzie im odpowiadał poziom Twojego zachowania lub prezentowanych treści.

Rób zdjęcia

Odpoczywasz w pięknym miejscu? Zwiedzasz niesamowite miasta? Rób zdjęcia i kręć filmiki. Dzięki temu będziesz miała materiały do wykorzystania w swoich firmowych social mediach.

Wyjeżdżając na upragniony urlop, pamiętaj, że Twoja marka osobista i Twoja firma jedzie razem z Tobą. Wykorzystuj gadżety z Twoim logo, miej przy sobie wizytówki i uważaj, co wrzucasz do sieci. I co najważniejsze – odpoczywaj, ładuj baterie i ciesz się pięknym miejscem!

 


Podobne wpisy

DOŁĄCZ DO NAS NA INSTAGRAMIE!

@czerwonaszpilka
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

All rights reserved Czerwona Szpilka Magdalena Szewczuk 2019 | Project design SHABLON

CZERWONA SZPILKA RADZI Holiday branding – jak zdobywać nowych klientów, odpoczywać i nie zrujnować swojego wizerunku?