Co zrobić, jeśli nie otrzymałam danych logowania do szpilkowej strefy wiedzy?
Krok 1. Sprawdź folder SPAM na swojej skrzynce mailowej
Platforma automatycznie generuje dostępy do Twojego konta i wysyła wiadomość mailową na podany przez Ciebie adres e-mail. Niestety nie zawsze ten mail dociera do skrzynki głównej. Jeśli jednak mail z dostępami nie znajduje się ani w skrzynce głównej, ani w SPAMie, przejdź do kolejnych kroków.
Krok 2. Przejdź do Szpilkowej Strefy Wiedzy
Wystarczy, że klikniesz tutaj.
Krok 3. Wybierz opcję “Nie pamiętasz hasła?”
Znajduje się ona bezpośrednio pod formularzem. W ten sposób wywołasz okno, w którym wprowadzisz nazwę użytkownika lub e-mail i w ten sposób wymusisz resetowanie hasła.
Krok 4. Wpisz adres mailowy, który podałaś przy składaniu zamówienia i naciśnij przycisk “RESETUJ”
Na podany mail otrzymasz wiadomość z linkiem. Kliknij w łącze i przejdź do ekranu, na którym na nowo ustalisz swoje hasło do Szpilkowej Strefy Wiedzy. Sprawdź folder SPAM. Jeśli nadal nie otrzymasz hasła, skontaktuj się z nami tutaj.