Co zrobiĆ, jeŚli nie otrzymaŁam hasŁa do strefy?
Krok 1. Sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do SPAMu
Szpilkowa Strefa Wiedzy automatycznie generuje dostępy do Twojego konta i wysyła wiadomość mailową na podany przez Ciebie adres e-mail. Niestety nie zawsze ten mail dociera do skrzynki głównej. Jeśli jednak mail z dostępami nie znajduje się ani w skrzynce głównej, ani w SPAMie, przejdź do kolejnych kroków.
Krok 2. Przejdź do Szpilkowej Strefy Wiedzy
Znajdziesz ją, klikając tutaj.

Krok 3. Wybierz opcję “Nie pamiętasz hasła?”
W ten sposób przejdziesz do okna, w którym będziesz mogła uzyskać nowe hasło.

Krok 4. Wpisz adres mailowy, który podałaś przy składaniu zamówienia i naciśnij czerwony przycisk “RESETUJ HASŁO”
Na podany mail otrzymasz ponownie wiadomość z dostępami do swojego konta. Sprawdź folder SPAM. Jeśli nadal nie otrzymasz hasła, napisz do nas tutaj.