Portfolio Showcase does not exist!

Serdecznie zapraszamy na autorskie szkolenie Aleksandra Sienkiewicza, podczas którego poznasz, zrozumiesz i przetestujesz 12 lekcji na temat sprzedaży i biznesu. Czerwona Szpilka ma przyjemność być Partnerem tego wydarzenia.

nowa-psychologia-sprzedazy

XII – RUSZAJ PO SWOJE MARZENIA!

Autorskie szkolenie Aleksandra Sienkiewicza, podczas którego poznasz, zrozumiesz i przetestujesz 12 lekcji na temat sprzedaży i biznesu.

Zobacz, jak było podczas poprzedniej edycji:

Podczas tej intensywnej konferencji poznasz m.in.:

  • 12 kompetencji, które są niezbędne do osiągania Twoich celów;
  • sprawdzone narzędzia ze świata profesjonalnej sprzedaży i komunikacji rynkowej;
  • naturalne i sprawcze sposoby na to, jak budować własny potencjał emocjonalny i relacyjny;
  • podejścia różnych praktyków polskiego i europejskiego biznesu do poruszanych kompetencji (wywiady VIDEO);
  • najistotniejsze zagadnienia z zakresu: motywacji, komunikacji perswazyjnej, skutecznej sprzedaży i budowania relacji z innymi;

Co najważniejsze – każdą z dwunastu kompetencji poznasz od tej strony, o której z reguły się nie pisze.

LOKALIZACJA:
Hotel Terminal
Wrocław, ul. Rakietowa 33

TYP SPOTKANIA:
SEMINARIUM CAŁODNIOWE

DATA I GODZINA:
15.10.2016 | 10:00-18:00
rejestracja od 8:30

BILETY:
ZAREZERWUJ MIEJSCE

SEMINARIUM POPROWADZI ALEKSANDER SIENKIEWICZ:

Licencjonowany Trener Structogram®, trener Nowej Psychologii Sprzedaży. Entuzjasta eleganckiej sprzedaży i prawdziwych relacji międzyludzkich. Autor, publicysta, mówca konferencyjny i doradca biznesowy. Twórca unikalnego seminarium Odkryj12.pl, które przybliża świat sprzedaży i biznesu poprzez wartościowe lekcje dla każdego człowieka. Od 11 lat związany z atrakcyjnym przekazywaniem wiedzy i inspirowaniem innych do mądrego rozwoju. Występował w Polsce oraz w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), Portugalii i Brukseli. Stawał na scenach warsztatowych oraz podczas międzynarodowych kongresów nawet dla 4000 ludzi na sali. Od 11 lat prowadzi własny biznes i z powodzeniem realizuje projekt pt.: „życie wg własnego pomysłu i w zgodzie ze samym sobą”.

Pośród jego klientów znajdują się m.in. takie marki jak: Michelin, Imperial Tobacco Polska, IBM, Arrow, CTPartners S.A., ICP S.A., Żywiec Zdrój, FMG, Amundi, Credit Agricole, Warta, Betafence, Amica, Aspe, Aspen, Techland, Roncato, Fm Group, Kellys i wiele innych.

Dlaczego warto wziąć udział? DLATEGO, ŻE PO TYM SZKOLENIU OD RAZU ZABIERZESZ SIĘ ZA DZIAŁANIE, BEZ KONIECZNOŚCI DODATKOWYCH WYJAŚNIEŃ.

Dostaniesz rzetelną wiedzę, która od razu będzie wspierać Twoją pracę i wszelkie podejmowane działania.

Atmosfera na sali oraz wyjątkowe podejście Olka sprawią, że ten dzień to będzie jedna, wielka zabawa w odkrywanie nowych możliwości.

Czego krok po kroku nauczysz się podczas całej konferencji:

Na start  – na rozgrzewkę dowiesz się, jak w prosty sposób przygotować własną mowę sprzedażową, idealną na potrzeby szybkiego kontaktu z potencjalnymi klientami. Przetestujesz od razu!

Lekcja 1 – jak skutecznie i błyskawicznie zarządzać własnym nastawieniem;
Lekcja 2 – jak zdefiniować swoich klientów, aby maksymalizować efekty własnej pracy – to jest odpowiedź na często powtarzane słowa praktyków: „Klienci i pieniądze są dookoła nas, trzeba tylko nauczyć się to dostrzegać.” Nauczę Cię tego!
Lekcja 3 – jak w prosty i praktyczny sposób zdobywać zaufanie rozmówcy, budować własną spójność i sięgać po decyzje – dowiesz się o perswazji coś, czego nie ma w podręcznikach;
Lekcja 4 – jak prawdziwie i trwale zdobyć sympatię innych;
Lekcja 5 – w jaki sposób rodzić sobie z trudnościami w życiu i biznesie;
Lekcja 6 – stawiać niezbędny fundament pod silną i konsekwentną siłę do działania w życiu;
Lekcja 7 – elastyczności w procesie komunikacji i rozpoznawania racji Twojego rozmówcy;
Lekcja 8 – niesztampowej, oryginalnej pracy z celem. Poznasz podejście mniej wygodne, ale za to z wyższą gwarancją sukcesu;
Lekcja 9 – pracować z wewnętrzną, emocjonalną siłą, która poprowadzi Cię naprzód i będzie otwierała kolejne drzwi do celu;
Lekcja 10 – czym jest ambicja i jaką lekcję w tej materii warto poznać;
Lekcja 11 – unikalną i niebywale prostą regułę podejścia do sprzedaży, która eksploduje Twoje wyniki – będziesz zaskoczony!
Lekcja 12 – jak w praktyce radzić sobie z niezadowolonym rozmówcą – dowiesz się, jak tworzyć procedurę w oparciu o najlepszą praktykę pracy z reklamacją w sprzedaży.

 

BILETY:

rozmyte-3

Aby w pełni cieszyć się zawartością tej strony musisz zgodzić się z nasza polityką cookies.
Rozpoczęcie korzystania ze strony jest równoznaczne z jej zaakceptowaniem. Dowiedz się więcej.

Ustawienia ciasteczek podczas przeglądania tej strony są ustawione w trybie "akceptuj", aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenia podczas korzystania z jej zawartości. Jeśli kontynuujesz korzystanie ze strony bez wprowadzania zmian w ustawieniach przeglądania lub klikniesz "AKCEPTUJĘ" tym samym wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

ZAMKNIJ TEN KOMUNIKAT